LogoPracticweb
+(373) 62014704

Ce este un Brand Book?

Un brand book este un document care contine informatii despre o marca si identitatea sa corporativa. Va permite sa definiti domeniul de aplicare in care angajatii ar trebui sa va prezinte marca, fie ca este vorba de produse noi, o campanie de publicitate sau design. Poate fi util pentru marketeri, manageri de formare, designeri si asa mai departe. Brandbook-ul include o descriere a marcii in sine, stilul acesteia, precum si regulile de interactiune.

 

Cine are nevoie de un brand book?

O companie are nevoie de un brandbook daca:

  • Reprezentantii companiei sunt localizati in strainatate. Magazine, birouri sau restaurante - orice ar face compania dumneavoastra, daca lucrati in tara sau chiar in strainatate, aveti nevoie de brand book pentru a pastra aspectul si simtul marcii dumneavoastra
  • Atrageti angajati din organizatii externe. Sau, mai simplu, daca folositi servicii de outsourcing. Apoi, angajatii care nu fac parte din personalul dumneavoastra trebuie sa se familiarizeze cu stilul companiei. In acest caz, dezvoltarea unui brandbook va facilita munca.

 

Costul dezvoltarii a unui Brandbook

Pretul dezvoltarii unui brand book depinde de multi factori. Pentru a stabili un pret corect, in primul rand, discutam cu clientul asupra domeniului sau de lucru. Fiecare brand book este individual, motiv pentru care fiecare comanda este evaluata in conformitate cu cerintele.